تبلیغات
آرین ارتیمان - مطالب آذر 1395

بازسازی منزل

 

نوشته شده توسط:پوریا سلوتی

بازسازی منزل به این معناست که خانه ی چند سال ساخت و قدیمی و دارای بافت نسبتا کهنه و کلنگی را جوری مرمت کنیم که کاملا نو و مشابه خانه نو ساز جلوه کند،توجه داشته باشیم که بازسازی‌منزل به معنایی تخریب خانه و بازسازی مجدد نمیباشد
بازسازی منزل تنها به این معناست که ایرادات یک خانه ی قدیمی اصلاح و تعمیر شود .بخش داخلی‌خانه کاملا نو و مدرن کار میشود
بازسازی منزل به علت گستردگی و تنوع کاری نیاز به تیم مجرب وکارشناسی دارد که تمامی خدمات مربوطهه را ارائه دهد،از جمله
خدماتی مربوط به سرویس بهداشتی
دکوراسیون داخلی
خدمات مربوط به آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب و...میباشد.
شرکت آرین آرایه با دارا بودن تیم کارشناسی مجرب و حرفه ای در اختیار شما خواهد بود.

تلفن تماس:  88687055-09129215307

 



دکوراسیون دیوار

 

نوشته شده توسط:پوریا سلوتی

این مقاله اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه دکوراسیون دیوار در کشورهای مختلف ارائه می کند. که آن نیز یک مرور کلی از روش ها و منابع مورد استفاده برای جمع­ آوری کار ارائه می­کند. در پژوهش های انجام شده روی کاغذ دیواری ها، بررسی دقیق تری بر روی طرح های مختلف دیوارهای تزئینی خاص در قسمت ویژه، اتاق­ها و یا انواع کاغذ دیواری­های ارائه شده، انجام خواهد شد. این مقاله تاریخ کل کاغذ دیواری­ ها و یا تمام طرح­های تزئینی ممکن، به جز در طول دوره­ای که در طی آن هشت مورد انتخابی ما ایجاد شده، از اواسط قرن ۱۸ تا اوایل قرن ۲۰  را پوشش نمی­دهد. تمرکز اصلی بر اصول روند تنظیم دکوراسیون دیوار در کشورهای اروپایی، مانند انگلستان، فرانسه و آلمان است. آنها ایده ­های دکوراسیون مد روز را در فضای داخلی استونیایی به نمایش گذاشته­ اند، که همچنین به طور مختصر مورد بحث قرار گرفته است.

در ادامه پژوهش های انجام گرفته شده، به آدرس­دهی مواد و روش­های مختلف تاریخی تولید کاغذ دیواری پرداخته شده است. نویسنده هر دو روش دستی و اتوماتیک اعمال شده برای تولید کاغذ دیواری در طول دوره مذکور را توصیف می­کند. برای درک بهتر چگونگی چسباندن کاغذ دیواری روی دیوار، به بررسی روش­های مختلف تاریخی نصب کاغذ دیواری پرداخته شده است. ابعاد مختلف از روش حفاظت، مرمت و بازسازی در رابطه با حفاظت از کاغذ دیواری تاریخی مورد بحث قرار گرفته است. درباره مسائل عملی مربوط به حفظ و نگهداری کاغذ دیواری در فضای داخلی؛ در مرحله اول، خسارت­های مختلف و علل آنها مورد بحث قرار گرفته است. در مرحله دوم، مراحل مختلف فرآیند حفاظت توصیف می­شود. هدف از این مقاله بحث در مورد تمام روش­های اصلی حفظ کاغذ دیواری تاریخی در فضای داخلی است. که شامل روش­های بکار رفته برای حفظ کاغذ دیواری در محل و مرمت کاغذ دیواری در کارگاه است. برای پرداختن به روش­های حفاظتی توصیف شده، نویسنده با یکی از سرپرستان خود، مارکوس کرون، و دیگر کارشناسان در این زمینه کاری، مشورت می­کند.

سابقه تاریخی، شرایط، هدف از حفاظت و روش­های مربوط هر مورد به طور جداگانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. برای بحث در مورد روش­های حفاظت در ارتباط با تئوری و روش حفاظتی معاصر تلاش شده است. نتایج حاصل از این تحقیق و تصمیم­گیری، در طی فرایندهای حفاظتی در نتیجه تجزیه و تحلیل به دست آمده است. مجموعه­ای از اصول حفاظتی مربوط به حفظ تعداد زیادی از کاغذ دیواری­های تاریخی در فضای داخلی ارائه شده است. متن با عکس­های تاریخی ارائه شده از آرشیوهای گوناگون، طرح­های کف، تصاویر دیجیتال و تصاویر گرفته شده، توسط نویسنده و یکی از ناظران او، مارکوس کرون، مصور شده است.

علاوه بر این، مواد جمع آوری شده در طول کار عملی، موضوع انتخاب شده، حفاظت از کاغذ دیواری­های تاریخی، به طور عمده توسط مطالعات موردی در اینترنت (به عنوان مثال مجله حفاظت موسسه آمریکایی ۱۰ و مجله مقالات حفاظت ۱۱)، مجلات تخصصی پشتیبانی، تلفیقی از مقالات و کنفرانس­ها، منتشر شده است. تاریخچه، الگوها و فنون کاغذ دیواری، توسط لسلی هاسکینز ۱۲ ویرایش شده و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی، توسط گیل ساندرز، ۱۳ پایه­ای برای قسمت­های مختلف را شکل داده، که بر انواع کاغذ دیواری و طرح­های تزئینی متمرکز شده است.

اصول دکوراسیون در کشورهای آلمانی زبان توسط سابین توملر ۱۴ و یعقوب فون فالکه ۱۵ تشریح شده است. ایده­های عمومی دکوراسیون داخلی در انگلستان، فرانسه و جاهای دیگر در طول قرن ۱۸ و ۱۹ توسط رابی جی.بلیک­مور در کتابش از تاریخ معماری داخلی و بحث توصیف مبلمان مورد بحث قرار گرفته است. از مصر باستان به قرن نوزدهم اروپا ۱۶ در مورد استفاده از کاغذ دیواری در استونی به میزان کمی نوشته شده است. روش مقاله بر اساس نظر سنجی­های کریستا کودرس ۱۷، آنتس هین، ۱۸ مارت کالم ۱۹ و یوهان مازته، ۲۰″ مشاهدات شخصی من”، مواد آرشیوی از آرشیو انجمن میراث ملی و مجموعه عکس­های متعدد است (از آرشیو تاریخی استونیایی، موزه تاریخ استونیایی، موزه ملی استونیایی و دیگران).

روش­های تولید کاغذ دیواری در کتاب کار دکوراتور توصیف شده است. یک نماینده از دکوراسیون داخلی و سختی تئوری و عمل در تئوری پراکسیس، توسط فردیناند لوتمر،۲۱ و کاغذ­دیواری­ها در فرانسه در سال­های ۱۸۰۰-۱۸۵۰ توسط اودیله نول ۲۲ بررسی شده است، روش­های­ تاریخی نصب کاغذ دیواری استفاده شده از قرن ۱۸ تا به امروز توسط رابرت ام. کلی ۲۳٫ مورد بررسی قرار گرفته است. مواد مورد نظر در استفاده از کاغذ و رنگدانه ­ها در تولید کاغذ دیواری از منابع تاریخی توسط کاترین لین ۲۴ توصیف شده است. بحث اصطلاحات حفاظتی بر اساس دو منشور، منشور ونیز (۱۹۶۴) ۲۵ و منشور بورا (۱۹۹۹) .۲۶ مسائل فلسفی و نظری مربوط به حفظ و نگهداری معماری داخلی و معماری در تاریخ حفاظت معماری توسط یوکا یوکیلتو ۲۷، مورد بحث قرار می­گیرد، و حفاظت از ساختمان­های تاریخی و مطالب آن، توسط دیوید وات و بلیندا کولزتون ۲۸ ویرایش شده است. بینش عمیق تر بر اصول کاغذ دیواری­های حفظ شده، توسط مقالات نوشته شده آندرا ام. گیلمور ۲۹، کاترین ال فرانگیامور ۲۹ و ریچارد سی نیلاندر ۳۱ ارائه شده است. اصول مختلف بازسازی کاغذ دیواری با جزئیات توسط ژان باتیست مارتین ۳۲ مورد بحث قرار گرفته است.

مواد در ارتباط با فرایندهای مختلف حفاظتی بر اساس مشاهدات انجام شده در طول پروژه­های حفاظت از کاغذ دیواری های متعدد جمع آوری شده است. این مواد توسط مقالات تخصصی مختلف تکمیل شده است. به عنوان مثال، اصول اسناد و مدارک توسط روش­های حفاظتی مختلف میشل مور ۳۳ و مواد مورد استفاده در حفاظت از کاغذ دیواری با جزئیات توسط امی کولیر ۳۴ مورد بحث قرار گرفته است. سیستم­های نصب ژاپنی و تفسیر آنها توسط کارین تروشکه ۳۵، فیلیپ مردیت، مارک سندیفورد و فیلیپا میپز ۳۶ و آندرا دراگوجویک مورد بحث و بررسی قرار گرفت، چهار روش اصلی رتوش سنتی توسط کنوت نیکولاس ۳۸ خلاصه شده است. علاوه بر این، توماس مک­ کلینتون ۳۹ روش های مختلف پرکردن و رتوش کاغذ دیواری در محل را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. مروری تاریخی بر هفت جزء مورد پژوهش بر اساس مواد توسط مارگیت کوپ ۴۰، یک محقق از کاخ استرهای در اتریش، و سیمونا پردسکو ۴۱، یک مسئول حفاظت نقاشی از موزه تئودور امان، در بخارست ارائه و گردآوری شد. ماری نومما ۴۲، معمار مسئول مفاهیم دکوراسیون داخلی در موزه ادبی استونیایی، یک مرور تاریخی کامل از وانه­مویزه ۴۲ و فضای داخلی ارائه کرده است. اطلاعات تکمیلی توسط منابع موجود در اینترنت و  آرشیو ارائه شده است. روش های حفاظت ذکر شده در مطالعات، بر اساس منابعی که قبلا ارائه شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مشاهدات شخصی نویسنده شرح داده شده است.

منبع: دکوراسیون دیوار



کاغذ دیواری تاریخی

 

نوشته شده توسط:پوریا سلوتی

هدف از این مقاله، بهبود دستورالعمل ساختار شناسانه مربوط به حفظ بهتر کاغذ دیواری تاریخی در فضای داخلی است، به این شکل که اتاق هایی که از نظر تاریخی غنی است با کاغذ دیواری های اصلی پوشش داده شده و برای نسل­های آینده حفظ شود. با توجه به انواع مفاهیم حفاظت، این کار نمی­تواند یکی راه حل جهانی ارائه دهد، اما نسبتا دستورالعملی را ارائه می­دهد که می­تواند برای طیف گسترده ای از اشیاء تاریخی گسترش یابد. هر شی تاریخی مثل کاغذ دیواری باید به صورت جداگانه با توجه به شرایط و نیازهای آن کنترل شود. دستورالعمل ارائه شده می تواند برای حل مسائل حفاظتی مشابه استفاده شده و یا به عنوان راه حل پایه ارائه شده به مرمتگران، به منظور حفظ و نگهداری مناسب مورد استفاده قرار گیرد. مقاله باید متخصصان حفاظت را برای گزینه­های مختلف برای حفظ کاغذ دیواری پوشش دیوارهای تاریخی در محل اصلی خود، به جای از بین بردن رابطه آن با محیط اصلی خود و تبدیل آنها به اسناد آرشیوی هدایت کند. از آنجا که فرآیند حفاظت ممکن است ظاهر یک شی را تغییر دهد، تدوین مستندات دقیق برای حفظ تمام خواص جسم دارای اهمیت است. علاوه بر اهداف فوق، نویسنده برای بهبود یک فرم مستند، به ویژه برای توصیف کاغذ دیواری تاریخی در نظر گرفته شده، تلاش کرده است. مستندات دقیق برای هر دو مورد کاغذ دیواری مورد مطالعه، از پورمانی مانور و موزه ادبی استونیایی، اضافه شده است. دو فصل در رابطه با استفاده و تولید کاغذ دیواری، با هدف ارائه بینشی آموزشی مختصر، به دانش ­آموزان و کارآموزان کار حفاظت فضای داخلی تاریخی است. به همین دلیل، متن نسبتا کلی است.

هشت کاغذ دیواری تاریخی با میزان مختلف تجزیه ساختاری به عنوان موارد تحقیقاتی، برای مقاله انتخاب شدند. حفاظت به طور مستقل و یا تحت نظارت یکی از معلمان، مارکوس کرون از موسسه حفاظت از کاغذ در وین، در طول چهار سال گذشته انجام شد. مواردی که با آن­ها سر و کار داریم عبارتند از:

– کاغذ دیواری اتاق ناهارخوری پورمانی، استونی – سه کاغذ دیواری فرای­اشلوسل در اتریش (تحت نظارت مارکوس کرون) – کاغذ دیواری میوه کاج- کاغذ دیواری با تصویر قله – کاغذ دیواری با تصویر زمینه الگودار – تصویر زمینه نقش برجسته در موزه تئودور امن، رومانی (تحت نظارت مارکوس کلازتس) – دو دیوار پوشش داده شده به سبک چینی در کاخ استرهای، اتریش (تحت نظارت مارکوس کرون) – پانل­های چینی نقاشی شده با دست – دیوار پوشش داده شده با ابریشم با دست – کاغذدیواری در موزه ادبی استونیایی، استونی.

این موارد به دلایل زیر انتخاب شدند. در مرحله اول، هر یک از آنها یک موضوع متفاوت مربوط به حفظ پوشش تاریخی دیوار در فضای داخلی نشان دادند. این موضوعات نمایانگر چهار مفهوم اصلی عملی حفاظتی معاصر است: حفظ، احیا، حفاظت و بازسازی است. در مرحله دوم، اشیاء با سطوح مختلف از تجزیه بودند، که نویسنده از این فرصت، برای توصیف روش­های حفاظت عمومی اعمال شده بر روی کاغذدیواری تاریخی استفاده کرد. ثالثا، موارد انتخاب شده نه تنها شکل­های مختلفی از حفاظت را شامل می­شدند، بلکه نمایانگر انواع مختلف از کاغذ دیواری تاریخی و طرح های تزئینی نیز بودند.

منبع : کاغذ دیواری تاریخی



کاغذ دیواری در فضای داخلی

 

نوشته شده توسط:پوریا سلوتی


بیش از چهارصد سال است که کاغذ دیواری به عنوان مصالحی برای تزئین دیوارها در اماکن عمومی و فضای داخلی خانه ها به کار می رود.

کاغذ دیواری نیز همانند فرش یا پارچه به منظور زیبا سازی فضا و به عنوان مکملی برای معماری به کار رفته در آن مورد استفاده قرار می گیرد و تبدیل به پس زمینه ای یکپارچه برای مبلمان می شود.

کاغذ دیواری پس از نصب ، جزئی از ساختمان خواهد شد؛ این نشان از اهمیت بالای کاغذ دیواری در فضای داخلی دارد. بر خلاف فرش ، پارچه و مبلمان ، به ندرت اتفاق می افتد که کاغذ دیواری را برای استفاده در طرح دکوری دیگری از دیوار جدا کنند.

اگرچه اولین چیزی که صاحب جدید خانه معمولا انجام می دهد ، شخصی سازی با تغییر دکوراسیون ، حذف یا پوشاندن آثار ساکنین قبلی می باشد ، اما باعث حیرت است که تعداد زیادی از کاغذ های دیواری تاریخی هنوز هم در جای خود باقی مانده اند و یا در موزه از آن ها نگه داری می شود. از دلایل چگونگی سالم ماندن کاغذ های دیواری تاریخی می توان به مواردی چون حفظ و نگه داری آگاهانه ، پوشیده شدن زیر لایه های تزئینی دیگر و جمع آوری توسط اشخاص یا موسسه های مختلف اشاره کرد.

در حالت ایده آل کاغذ دیواری به شکل یک ساختار یکپارچه با دیگر جزئیات تزئینی فضای داخلی قرار می­گیرد. این می­تواند برای محققین معاصر اطلاعاتی در مورد مواد، الگوها و روش­های مختلف چاپ و همچنین در مورد کاربری اتاق، تنظیمات ساکنان قبلی، موقعیت اجتماعی، وضعیت مالیو مد غالب فراهم کند. بنابراین رسیدگی به یک کاغذ دیواری در چارچوب محیط اطراف اصلی خود، و محیط داخلی همراه با دکوراسیون دیوار ضروری است. حفاظت از کاغذ دیواری را می­توان تقریبا به دو دسته تقسیم کرد: حفاظت از نمونه­های فردی کاغذ دیواری (قطعات و اشیاء دست نخورده) ذخیره شده در موزه ها، و حفاظت از کاغذ دیواری حفظ شده در فضای داخلی. نمونه­های مجزا می­توانند به عنوان اشیاء فردی به کار گرفته شوند: می توان آنها را از یک مکان به مکان دیگر حمل کرد، در یک فضای نسبتا کوچک ذخیره کرده و هر زمان که لازم است به نمایش گذاشت. هرچند شی که از محل اصلی خود حذف شده، بخشی از هویت و قدرت را که مربوط به محیط اصلی خود است از دست داده است. علاوه بر این، اگر یک شی بخشی از مجموعه موزه شود، از بین بردن آن تقریبا غیر ممکن است ۳٫ نظریه حفاظت مدرن بر اهمیت حفظ کاغذ دیواری تاریخی در محل اصلی خود تاکید دارد. حفاظت در محل، آمده است تا از حذف کاغذ دیواری و یا استفاده از کپی ترجیح داده شود، اگرچه تغییر عناصر برای ایجاد وحدت، مستلزم تغییر در کل است

با توجه به منشور ونیز، یک بنای تاریخی جدا از محیطی که در آن وجود دارد، می­باشد. حرکت دادن تمامی یا بخشی از یک بنای تاریخی ممکن نیست، مگر اینکه حفاظت از آن بنای درخواست داده شده و یا اینکه توسط منافع ملی یا بین المللی با اهمیت بالایی توجیه شود. اگرچه نظریه معاصر حفاظت از ایده حفظ کاغذ دیواری تاریخی در محل اصلی خود مجاز است، اما همیشه ممکن نیست. شرایط کاغذ دیواری و تغییرات در محیط اطراف آن ممکن است منجر به جدا شدن شی از محل اصلی خود شود. بسته به معیارهای مختلف، یک کاغذ دیواری ممکن است به محل اصلی آن بازگردد، به نمایش گذاشته و یا در جای دیگر در موزه حفظ شود. هدف مهم حفاظت برای جلوگیری از پوسیدگی بیشتر و اطمینان از حفظ کالا است. علاوه بر مراقبت از یک شی، کار مهم نگهدارنده، اطلاع به احزاب دیگر در ارتباط با فرآیند حفاظت از کاغذ دیواری های تاریخی و گزینه­هایی برای حفظ آن است. در ارتباط با این مساله، جداکردن کاغذ دیواری تاریخی از محل اصلی خود تنها زمانی موجه است که به پیاده­سازی مجدد آن اطمینان داشته و یا باعث حفاظت دقیق تر و امکان پذیر شود. به طور طبیعی، برای اطمینان از تداوم تاریخی از یک کل، کاغذ دیواری باید به محل اصلی خود بازگردد. حال، اگر این ممکن نیست، نصب کاغذ دیواری در محل جدید و یا حفظ آن در یک موزه باید به جای آن در نظر گرفته شود.

تاریخچه کاغذ دیواری در فضای داخلی

در این قسمت مختصری از تاریخچه کاغذ دیواری در فضای داخلی را مرور می کنیم. در گذشته، هنگامی که اتاق دوباره بازسازی و یا ایجاد می­شد، یک ایده مشترک که سبب جدید به نظر رسیدن اتاق می­شد، استفاده از چوب تازه رنگ شده و کاغذ دیواری جدید بود. در طول سال­های ۱۹۵۰، ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ محبوب ترین راه حل رنگ کردن دیوار یک خانه بود، که از قرن ۱۸ تا اوایل قرن ۱۹ خانه­ها سفید بود. این رویکرد باعث از بین بردن مقدار زیادی از مواد اصلی و منتقل کردن تصور اشتباهی از فضای داخلی تاریخی است. اهمیت تحقیق و حفظ دیوار تاریخی، بخش جدایی ناپذیر از فضای داخلی را دربر می­گیرد که در  طول چهل سال گذشته به طور فزاینده­ای شناخته شده است. رشد مورد توجه موارد تخصصی، برای مثال، از طریق مطالعات موردی متعدد و مقالات علمی در پایان سال­های ۱۹۷۰ و آغاز ۱۹۸۰ در مجله موسسه آمریکایی برای حفاظت (JAIC) و در مجله حفظ کاغذ، که توسط انجمن بین المللی گروه کاری بایگانی، کتابخانه و گرافیک ترمیمی (IADA)، یک انجمن نگهداری کاغذ منتشر شده، نشان داده شده است. در استونی، تحقیق و حفظ کاغذ دیواری تاریخی به تدریج در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. تا کنون، چهار پایان­نامه در سطح کارشناسی در مورد کاغذ دیواری نوشته شده است. پایان نامه از سوفیا پانتلجوا (۱۹۹۷)، دانشجوی دانشگاه تالین، با تمرکز بر کاغذ دیواری­های تاریخی در طول قرن ۲۰ و اوایل ۱۹ که فضای داخلی تاریخی تالین را پوشش می دهد، است. کار او متمرکز بر نمونه­های تاریخی موجود در شهر قدیمی و مناطق اطراف تالین است. او در کار خود، سعی در تجزیه و تحلیل سبک حساس و قدمت نمونه­های کاغذ دیواری دارد. سه تز دیگر توسط دانشجویان دانشکده هنر تارتونوشته شده بود: کریستینا ریبلوس، کریستل کوای و لیز تام. کریستینا ریبلوس (۲۰۰۷)  موارد مختلفی از کاغذ دیواری­های تولیدی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. مجموعه ای از کاغذ دیواری­های مدرن به همراه بخش نظری پایان نامه، یک نمای کلی از تاریخ کاغذ دیواری ارائه کرده است.

کریستل کوای (۲۰۰۸) به تحقیق و حفظ مسائل مربوط به قطعات کاغذ دیواری یافت شده در پیک ۲۳، تالین پرداخته است. علاوه بر این کار نظری، او وارد یک پوشه با تمام قطعات حفظ شده، شده است. می توان آن را در آرشیو  شرکت حفاظت وانا تالین Ltd را در تالیندید. لیز تام (۲۰۱۲) نیز  به وسایل مختلف تولید کاغذ دیواری علاقه مند بود. علاوه بر تحقیق در مورد تاریخچه تولید کاغذ دیواری در استونی، در طول قرن ۲۰ و ۱۹، او یک مجموعه ای از کاغذ دیواری مدرن ایجاد کرد، برنامه هایی برای انتشار آن وجود دارد. از آنجا که حفظ کاغذ دیواری به عنوان یک اولویت شناخته نمی­شود، تعداد بسیار کمی از اشیاء حفظ شده است. شرکت های حفاظت و متخصصان قطعاتی از کاغذ دیواری را از ساختمان های تاریخی مختلف جمع آوری کرده اند، اما هیچ مرور سیستماتیک و یا اسناد و مدارک مناسبی از یافته ها و مکان های اصلی آن وجود ندارد. در استونی تنها تعداد کمی کاغذ دیواری در فضای داخلی حفظ و ارائه شده، به عنوان مثال کاغذ دیواری سالن انتظار ویمسی مانور، اتاق ناهار خوری و چین­گرایی اتاق لباس پورمانی مانور و سالن سابق در موزه ادبی استونیایی فعلی.

فوق العاده­ ترین پوشش دیوار کشف شده در استونی، یک کاغذ پانوراما فرانسوی، “دن کیشوت” است (توسط جاکیومارت و بنارد در پاریس چاپ شده)، که در اصل در سالن جشن لوهو مانور به نمایش گذاشته شده است. این در سال ۱۹۶۰برداشته شد تا از نقاشی آبرنگی محو که توسط حکاک و نقاش مناظر آلمانی، کریستین گوتلیب ولته (۱۷۴۵ / ۴۹-۱۷۹۲) پرده برداری شود. کاغذ دیواری در موسکو حفظ شد و هم اکنون در موزه تاریخ استونیایی قرار دارد. وضعیت فعلی حفظ فضای داخلی تاریخی در استونی یک طرفه نگران کننده است که در بالا مشابه آن توضیح داده شده است. از آنجا که توجه اصلی در جستجو برای کشف سطوح رنگ شده است، دیوارها با نقاشی­های دیواری ساده پوشش داده شده است. در نتیجه، نمونه های بسیار کمی از کاغذ دیواری تاریخی در محل باقی مانده است. تعداد زیادی عکس­های تاریخی، یافته های متعدد و اغلب دیوارهای پوشیده نشده از گچ به وضوح نشان دهند استفاده گسترده از پوشش دیوار است. با وجود شواهد، دیوار هنوز هم پوشیده و نقاشی شده است. تکمیل مدرن استریل منجر به تفسیری غلط از فضای داخلی تاریخی محلی، و همچنین محدود کردن هدف به منظور پژوهش بیشتر، گشته است.

منبع: کاغذ دیواری در فضای داخلی



کاغذ دیواری کره ای

 

نوشته شده توسط:پوریا سلوتی

این روزها مرغوبیت و کیفیت حرف اول را برای تمامی محصولات در بازار می زند. در زمینه کاغذ دیواری امروزه کاغذ دیواری کره ای که با استفاده از جدیدترین متدهای چاپ در دنیا تولید می شوند؛ به دلیل مرغوبیت بازار را در دست خود گرفته اند و به همین سبب اکثرا به سراغ این کاغذ دیواری ها می روند. علاوه بر مرغوبیت این کاغذ دیواری ها، به خاطر چسب و محلول هایی که در آن به کار رفته است و بوی زننده ای ندارد. همین امر نیز سبب شده که همه کسانی که دارای حساسیت می باشند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در ساخت این نوع کاغذ دیواری یک لایه از یون های منفی بکار رفته است که در سلامتی انسان نقش مهمی دارد. این کاغذ دیواری با قابلیت شستشوی بالا بوده و از رنگ های مخصوص که بر اساس پایه آب می باشند تولید شده است.

اگر شما فردی هستید که به سرعت از طرح دیوار خود خسته می شوید؛ باید بدانید نوع دیگری از این نوع کاغذ دیواری به اسم کاغذ دیواری کره ای مدرن وجود دارد که نیاز شما را در این زمینه برطرف می کند. شما می توانید از مدل های رنگارنگ و متنوعی از کاغذ دیواری داشته باشید که طرح و نقش های شاد و متنوعی را برای شما فراهم می سازد.

از مزایای کاغذ دیواری کره ای می توان موارد زیر را بر شمرد.

۱ـ حداقل درز پس از نصب – ثبات در رنگ – تنوع در طرح ورنگ از ویژگی های خاص این نوع کاغذ دیواری است.

۲ـ دارای طول عمر بالایی می باشند.

۳ـ متریال موجود در این کاغذ دیواری ها سبب افزایش آتش نمی شوند و متناسب با استانداردهای حریق تولید شده اند.

۴ـ ضخامت آنها متغیر می باشد.

تیم مجرب شرکت آرین آرایه آماده راهنمایی و کمک به شما در این امر است.

منبع: کاغذ دیواری کره ای

تلفن سفارش کاغذ دیواری کره ای و سایر برندها:

02188687055